Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

Τα τραγούδια του Θ. Γκαϊφύλλια στον τελευταίο δίσκο του Λ. Μαχαιρίτσα



Στον τελευταίο δίσκο του αξέχαστου Λαυρέντη Μαχαιρίτσα «Ψέμα στο ψέμα», δύο από τα έντεκα τραγούδια έχουν την υπογραφή του αγαπημένου μας τραγουδοποιού, Θανάση Γκαϊφύλλια. Είναι το «Κι όλο σερφάρω» με τους στίχους του μουσικοσυνθέτη, που ο Λαυρέντης τραγουδά μαζί με το Νίκο Πορτοκάλογλου και το «Στον γυμνό σου τον ώμο» με τους στίχους του Αντώνη Παπαϊωάνννου και τα υπέροχα φωνητικά της Λίας Τζιαμπάζη. Τα ακούμε στους παρακάτω συνδέσμους:



«Κι όλο σερφάρω»

Πάνε τρεις μέρες που έχω χάσει τα μυαλά μου
εγώ το πρότυπο Λατίνου εραστή
βρε πως την πάτησα και βρήκα τον μπελά μου
για δυο ματάκια και ένα θεϊκό κορμί (χ2)

Πήρα τηλέφωνο τον φίλο μου τον Πάνο
που σπούδασε στα ξένα ιατρική
του λέω χάνομαι δεν ξέρω τι να κάνω
και αυτός μου λέει μπες στη νέα εποχή (χ2)

Κι όλο σερφάρω πάνω στα κύματα
στέλνω e-mail, στέλνω μηνύματα
και ψάχνω σαν τους χάκερς
να σπάσω τον δικό σου κωδικό

Γράφω τραγούδια, γράφω ποιήματα
σε κάθε τοίχο γράφω συνθήματα
και ελπίζω πως μια μέρα
θα διαβάσεις τον μικρό μου τον καημό

Η ελπίδα λένε πως πεθαίνει τελευταία
Κι εγώ θα βγω στη γύρα να σε βρω 
Με μια λαχτάρα, μια φωνή και μια κεραία
Μες στον ανθρώπων τον βαθύ ωκεανό (χ2)

Κολύμπι ξέρω, κι αν δεν ξέρω, θα μάθω,
για το χατίρι σου θα γίνω βουτηχτής
όλα τα ξέρω, μα δεν ξέρω τι θα πάθω
απ’ τη ζωή μου αν για πάντα θα χαθείς (χ2)

Κι όλο σερφάρω πάνω στα κύματα
στέλνω e-mail, στέλνω μηνύματα
και ψάχνω σαν τους χάκερς
να σπάσω τον δικό σου κωδικό

Γράφω τραγούδια, γράφω ποιήματα
σε κάθε τοίχο γράφω συνθήματα
και ελπίζω πως μια μέρα
θα διαβάσεις τον μικρό μου τον καημό



«Στον γυμνό σου τον ώμο»

Του κορμιού σου χάνω το δρόμο
τώρα τίποτα πια δεν μου δείχνει
της αγάπης σημάδια και ίχνη
στο γυμνό σου κορμί
στον γυμνό σου τον ώμο
του κορμιού σου χάνω το δρόμο…

Του κορμιού σου χάνω το δρόμο
και όλα λένε πως πια έχεις φύγει
και μια πέτρινη νύχτα τυλίγει
το γυμνό σου κορμί
τον γυμνό σου τον ώμο
του κορμιού σου χάνω το δρόμο…

Του κορμιού σου χάνω το δρόμο
τώρα τίποτα πια δεν υπάρχει
νικημένος γυρίζω από μάχη
σκοτωμένο πουλί
στον γυμνό σου τον ώμο
του κορμιού σου χάνω το δρόμο…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To ιστολόγιο αυτό φιλοξενεί στις σελίδες του οτιδήποτε έχει σχέση με τον σπουδαίο θρακιώτη τραγουδοποιό Θανάση Γκαϊφύλλια. Βιογραφία, δισκογραφία, στίχους τραγουδιών, εξώφυλλα - οπισθόφυλλα δίσκων, συνεντεύξεις, κριτικές και πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες του αγαπημένου δημιουργού που ζει και δημιουργεί στην Κομοτηνή Ροδόπης.